onsdag 24. juni 2009

Besøk på Myhre Trivselsgård

Titt-tei! Her er jeg! Det var i slutten av mai vi var en tur på Myhre Trivselsgård hos Kristin Lilleengen...

Det var jo egentlig Lisa og mamma som skulle besøke Kristin, for Lisa er så fryktelig glad i hester, og Kristin sine hester er veldig snille. Lisa har ridd på flere av dem, men denne dagen skulle vi bare kose litt med dem.


Disse to her er visst søster og bror. Det syns vel at de er vennlige, og at jenta i midten koser seg veldig?? ;)

Men har du sett da??! Er ikke jeg invitert innenfor gjerdet jeg liksom...! @#?! - OK - de syns nok det var en liten risk å ta, - lille meg blant de stoooore hestene - også så harde "poter" de har da gitt!! Tenk om de skulle tråkke på meg?? Skrekk og gru... Nei, - best på utsida - helt greit egentlig! ;)

Men jeg listet meg helt innpå gjerdet for å snuse på disse store dyra... - de luktet rart...!

Også fikk vi hilse på noen av de andre dyra på gården, og de var ikke så rare, for de minte meg litt om Evita - katten vår. Først kaninen...

... også marsvinet!


Vi må nok gjenta turen ganske snart, for Lisa tegnet en heste-tegning til Kristin, og den må hun jo få. Lisa er veldig flink til å tegne dyr i fart, og særlig hester! Hadde egentlig lyst til å scanne tegningen og legge den inn her så alle fikk se hvor fin den ble, men Kristin burde jo få se den først da. Så den kommer vel etter hvert :)

Ingen kommentarer: