mandag 22. september 2008

Gjøvik Marken er gjennomført!

Det ble lite blogging en periode nå, - hatt det veldig travelt med trening til Markens-oppvisninga innimellom de andre faste gjøremål som ungene skal delta på.

Men nå har vi altså gjennomført to oppvisninger på Gjøvik Marken med Gjøvik Hundeklubb, en på torsdag og en på søndag. Det gikk ganske bra, særlig med tanke på Saris unge alder og ikke minst tiden vi har hatt til å trene på dette her. Hun har heller aldri vært i fokus for så mye oppmerksomhet fra så mange mennesker, og jeg syns hun besto prøven med glans! Jeg er fantastisk fornøyd med denne lille frøkna her, og gleder meg bare over at "more is yet to come"... :-)
Håper vi får dratt igang en trikse-treningsgruppen i hundeklubben etter hvert - det tror jeg vil bli gøy! Så kanskje, kanskje har vi mye mer å by på på neste års Marken... ;-)

2 kommentarer:

Eagermind sa...

Så gøy at dere har fått blogg! Skal legge den som link på hjemmesiden neste gang jeg oppdaterer :) Dere er kjempeflinke!

Caroline

Kari-Anne Undlien sa...

Flinke er dere! :o))

Men nå venter vi spent på film altså!