tirsdag 2. september 2008

Fotballtrening ;-P og hoppe gjennom armer

Hadde kun en liten økt i går kveld. Først litt fotballtrening i hagen...



Deretter litt hoppe gjennom armer innendørs. Tok denne et steg videre: plasserte meg i døråpningen (gir en naturlig hjelp siden det er et veldig naturlig sted å bevege seg hurtig igjennom...) med armen på dørkarmen. Hun hoppet lett over armen min flere ganger, og jeg begynte å legge på kommandoen "hopp armer". Så plasserte jeg meg midt på stuegulvet med armene formet som en ring, kastet en godbit bortover gulvet og kommanderte "hopp armer". Måtte være litt obs så hun ikke skulle snike seg på utsiden av arm-ringen, men dette gikk veldig bra, og hun hoppet igjennom flere ganger. Så denne gangen tenkte jeg at jeg måtte være "flink" og slutte av med en vellykket øvelse, - så det gjorde vi. Neste gang skal jeg prøve å få henne til å hoppe uten at jeg kaster godbiten avgårde... :-)

Og i kveld skal vi gjøre et forsøk på å apportere metall, f.eks. nøkler. Vi trenger litt artige triks til å vise frem på oppvisninger og imponere slektninger osv. (he-he ;-D) Kanksje det blir ei lita økt sammen med Annie og Bobben også, mens ungene er på svømmetrening. I vår travle hverdag gjelder det å utnytte enhvert ledig øyeblikk... :-)



Et lite bilde fra ferien, tatt på ei brygge i Sponvika, like ved svenskegrensa. (Her er Sari 7 mnd.)

1 kommentar:

Kari-Anne Undlien sa...

Peeeene Sari! :o)

Så flinke dere er å trene :o)