torsdag 16. juni 2011

Sommeravslutning på Urbane Totninger

I dag ble det "bare" tur på meg og bikkjene. Sluttet tidlig på jobb for å rekke å gå tur før sommeravslutning med Gjøvik kommune (5.etg.). Avreise kl. 16.00 for å dra til Kapp Melkefabrikk - middag tilberedt av Lasse Liten først og show med Urbane Totninger etterpå. Det var fantastisk morsomt, tar av meg hatten for så mange dyktige komikere, skuespillere, sangere og musikere... De fleste (alle) på scena med flere enn ett talent!

Det blir neppe så mye lp-trening før neste stevne. I morgen drar jeg på hyttetur like ved Skeikampen, alene - uten hunder med...! Egentlig helt uhørt! Er det noe sted jeg gjerne skulle hatt med hundene så er det ut i naturen i den norske fjellheimen. Men det får bli en annen gang. Denne gangen skal jeg på en aldri så liten ego-tripp ;) siden resten av familien blir igjen hjemme. Formålet med turen er å bli bedre kjent med et par fra den engelske delen av slekta, og de som skal være med er min mor, tante, onkel, kusine og hennes sønn. Gleder meg - tenker dette blir kjempekoselig!

Ingen kommentarer: