onsdag 19. januar 2011

Sari teppetyv...

Jeg ble utsatt for en frekk liten teppetyv i går kveld! Men jeg fikk tak i kameraet og fikk knipset tyven på fersk gjerning... Kameravinkelen var litt vanskelig, men i slike situasjoner er bevismaterialet det viktigste...


Først stilte hun seg opp på et lite hjørne av teppet som hang ned på gulvet og svingte seg ned på siden på en slik måte at hun fikk trekt med seg enda litt mer av teppet.

Og så var det og rulle seg rundt for å rake til seg en enda større bit...

Å dra teppe oppover mot taket igjen hjalp ingenting, armene var ikke lange nok, og teppetyven rett og slett for tung... Dessuten hadde hun hjelp av en liten medsammensvoren innimellom!

Sånn, der hadde teppetyven fått snurret seg inn i teppet slik at hun lett kunne stikke avgårde med det, mens hennes lille assistent prøver å avlede min oppmerksomhet ved å bruke dådyr-øyne-trikset...!

Haff!

3 kommentarer:

Caroline sa...

Hahaha, flink teppetyv! Nå var hun naken ja, stakkar! Og søøøte Taima! Trengs noen bilder av henne og vel, og kanskje en presentasjon? :)

Anne-Line sa...

Å dæven du har bevismaterïale også du ja. Lurt! :-D
Du har nok en god sak her, men når jeg ser på Sari tror jeg jammen meg hun har en god sak også pga.hårlaget! Blir nok en tøff kanp det her, så kjøp deg et pledd til du! ;-)

Linda sa...

Ja, må se til å ta meg i skinnet og få inn noen bilder av Taima! En presentasjon var en god idé - det fortjener hun da virkelig - fiiiine frøkna! ;)

Får kjøpe "pels" til Sari tror jeg... (Nei forresten - det blir vel som å banne i kirka - i disse anti-pels-kampanje-tider...!) :-P