torsdag 22. oktober 2009

Fotoshoot på Eiktunet


Søndag tok vi en tur i sol og fint høstvær opp til Eiktunet for å ta bilder, - jeg, unga, katta og bikkja...

Skulle gjerne hatt noen bra bilder - særlig av Evita (pusen). Hun er vanskelig å ta bilder av inne, siden den fine brunfargen ofte ender opp som mye gråere enn den i virkeligheten er. Sari har vi etter hvert ganske mange bra bilder av (- hun er oftere foran linsa enn Evita!) Men etter en del mislykkede forsøk fant vi ut at det ikke var så mye enklere å få gode bilder ute av pusen, og faktisk tok jeg godt over 400 bilder på ei lita stund, men noen ganske få ble brukbare:






Fiiiine prinsesse Evita!!


I fanget til Lisa





Evita elsker å kjøre bil, og følger nøye med på alt som rører seg langs veien :)



Hjemme igjen i hagen min...

Sari ble også fotografert...:
 


...en litt skeptisk pus kanskje...? - og en litt undrende vofs? ;)


Sari i hagen hjemme:

Får trene litt på "stå pent" før vi skal til Letohallen i november :)

Ikke bare pusen som er fiiiin...?! Er da ganske vakker jeg også vel! :)

2 kommentarer:

Anne- Line, Vesla og Pia sa...

HO-Hooo! ;-)
Så fine bilder da. :-D Trengte ikke å reise vekk for å ta bilder du da. Ble jo flotte de i hagen også! ;-) Bare jeg kommer meg ut av denne bingen og kroppstempraturen blir mot normal, får vi ta turen på Stenberg. Kult å dandere unga i husa der å leke fotograf! He he :-)

Caroline sa...

Kjempefine bilder! Spesielt de to siste synes jeg :) Sender deg et skrytebilde av Saeta på mail ;)