mandag 14. september 2009

Tur med litt trening attåt i dag...

Måtte bare ut i det strålende høstværet i efta, og la turen innom Gjøvik Hundeklubbs Miljøtrening på Øverby. Tok ei lita økt med "hold fast" på neseprøvepinnen, og det gikk like bra som da jeg prøvde nede på Kallerud søndag. Jeg varierer forskjellige settinger hvor alt som kreves er at hun holder uten å tygge. Og hun klarte det strålende med ett unntak. Da jeg begynte å titte inn i kameraet for å ta et bilde av henne med pinnen i munnen "knaste" det i treverket, og tre små hull tredde frem i pinnen... Så bilder må noen andre ta rett og slett! Men det ble da et par greie bilder, - kan jo like godt legge dem ut siden jeg allerede nesten har latt dem ødelegge treningsresultatet mitt... ;) (Neida - ingenting uopprettelig er skjedd!!)
Se hvor fint jeg holder...!!
Sari fikk en bit "skinnslafse" av Jan... Veeeldig gromt!! 
Gjett hvem som vant...

Ingen kommentarer: