fredag 13. mars 2009

Veterinærbesøk på fredag den 13.

Har hatt en tur til veterinæren i dag, - takket faktisk ja til timen i dag uten noe særlig betenkningstid til tross for datoen fredag den 13.!! (Jeg er altså ikke særlig overtroisk!). Det var snart tid for revaksinering, så jeg tenkte det var like greit å slå det sammen med HD røntgen som også er helt greit å ta nå som hun er godt over året.

Saris første møte med veterinæren gikk bra, - litt reservert det første minuttet, men oppe på bordet gikk det veldig greit. (Det gjør som regel det når Sari kommer litt høyere opp.) Og siden han startet med likegladsprøyte (m/bedøvelse) var det rett og slett ikke noe heft å ta vaksine heller, trøtt og likegyldig som hun var. Så da blir det en spennende ventetid på oss til resultatet av avlesningen kommer tilbake fra NKK...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh guri, SÅ spennende! Jeg krysser fingre og tær! Så bildene fine ut da?

Anonym sa...

Ja - si det...!? Veterinæren her var vel like forsiktig med å mene noe om bildene som alle de andre jeg har vært borti tidligere. Ikke så rart det kanskje... - skulle de ta feil kan det sikkert bli "månelyst" i enkelte tilfeller! Men han sa han syns det så greit ut da! (...så spørs det hva som defineres som "greit" da - det spurte jeg ikke om...) ;)

Nei, jeg krysser fingre og tær - som deg! Det går nok bra! :) (Men er det ikke rart: - Jeg har ikke bekymret meg for HD i det hele tatt før jeg tok undersøkelsen på fredag, og så fort bildene er tatt, - ja DA kommer usikkerheten snikende...! Klarer bare ikke å la være...!)

Hvor lang tid må man vente på svaret mon tro??

Anonym sa...

Hehe, det er typisk ja.. Pleier å ta bilder av bildene med mobilen jeg, og sammenligne :p Men man ser det jo ganske godt om det er veldig alvorlig liksom.

Har du bestilt rekvisisjon på forhånd så går det veldig kjapt, det tok under en uke med Silma. Tror jeg røntget torsdag og hadde resultatet på tirsdag. Må man vente på giro tar det vel 1-2 uker tenker jeg.