lørdag 21. februar 2009

Film fra Vinstra 25. januar

Har etter myyyye om og (enda mere) men har jeg fått laget en filmsnutt fra debut-konkurransen vår på Vinstra i januar. Det har vært vanskelig, for hver gang jeg prøvde å lage en fil i AVI-format gikk pc'en fullstendig i stå, med restarting osv. etterpå... Etter hvert turte jeg nesten ikke å trykke på "OK" i forsøk på et nytt filformat, og får nesten magedreining når den ekle, hvite "Svarer ikke"-spøkelsesskjermen til Vista'n viser seg.

Om konkurransen kan jeg si at jeg syns det var et bra resultat mht. at det var Saris debut, og min første konkurranse på ca 12 år...(?) Så får jeg bare ta til meg at det finnes et forbedringspotensiale... ;) Men det som er bra er at hovedmomentene i øvelsene sitter bra, og grunnen til at vi mister poeng er "rusk" (som kanskje kom pga. litt stress og nervøsitet?). Det går hovedsakelig på holdtene under lineføringa, dobbeltkommando opp igjen fra dekk under marsj, og "æresrunden" i holdten på hopp over hinder. Men jeg syns 175,5 poeng var "hederlig", og må si at det jeg er aller mest fornøyd med er Saris konsentrasjonsevne, - både på trening og konkurranse. :)

Også må jeg få sende en spesiell hilsen og si tusen takk for bilder og videofilming til Mari, Anne Line og Kristin! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig moro å se dere i aksjon! Dere er kjempeflinke, stå på!

Linda-beth sa...

Tusen takk! :)
(Vi koser oss - har det skikkelig artig!)