mandag 6. oktober 2008

Mer sportrening!

Vi bare måtte ut og gå spor i dag også...! Nemlig...! jumping smileys
Jeg hev innpå litt kylling-middag, pakket inn litt kyllingrester og dro avgårde opp til Øverby. (Fin skog oppi der...!)

Det ble som sagt kyllingbiter i sporet. De ble lagt ut med ca en halvmeters mellomrom i hele sporet, som kanskje ble 100-150 meter langt. Jeg antar det var takket være kyllingbitene at Sari fikset sporoppsøket strålende. Jeg ble små-bekymret et øyeblikk da hun peiset av mot høyre (som ble feil retning!) og tenkte det kanskje ikke var så gunstig å få "super-duper-kvalitets-godbiter" i belønning for å gå bakspor... Men det gikk ikke mer enn ca en meter i feil retning før hun snudde.
Fliiiinke Sari! smileys




Det gikk ikke helt som jeg hadde planlagt i avslutningen. Denne gangen hadde jeg lagt Saris ball i enden av sporet. Hun syns den er kjempeartig, men så viser det seg at ballen heller ikke kan konkurrere mot kyllingbitene. (Big surprice!) Så istedet for å plukke opp ballen leter hun helt upåvirket videre etter mer kylling i slutten av sporet! Men når hun finner ut at kyllingen er spist og jeg kaster ballen avgårde er det ok å leke litt. Leken har ikke helt den samme intensiteten som den pleier, men bare Sari føler hun har fått "lønn for strevet" så er det ok. Det ble med dette ene sporet i dag. Hadde bare en drøy halvtime til rådighet før jeg måtte ruse avgårde til styremøte i skolekorpset.

Ingen kommentarer: