lørdag 6. februar 2010

Lørdagskveld i soffa'n...

Sitter her med et halvt øye på Melodi grand prix og ett og et halvt på data'n... (Og Sari sitter ved siden av meg med den lille rosa grisebamsen sin hengende fra øret i den ene hjørnetanna hennes...) Syns det er mye bra i MGP i år, men syns nok Didrik Sollie-Tangens stemme er et hakk over gjennomsnittet... :)

Ellers har jeg vært innom denne bloggen her (sjekk de tre nederste bildene), hvor det er en liten sheltiefrøken som nok har både lyst og evner til å bli en liten brukshund, - i lydighet eller kanskje agility. Det er Saris lille halvsøster på 10 uker. Ut fra bildet 10 uker gammel syns jeg de er utrolig like! Er hun like lik Sari inni hodet som utenpå kan hun bli en suveren lydighetshund om noen måneder ;) Hun er fortsatt tilgjengelig, så jeg håper hun kommer til noen som vil bruke henne!


Foto av Spectra er tatt av oppdretter Caroline E. Mauseth


Under et bilde jeg tok av Sari på omtrent samme alder (10-11 uker)


Det er da en viss likhet? ;)
Og mens jeg har sittet her og "knotet"
har Didrik gått hen og vunnet MGP! :-D

5 kommentarer:

Caroline sa...

Javisst er de ganske like, selv om kanskje Spectra er mer lik på Saris søster Silma utenpå. Hun er derimot veldig kontaktsøkende, så dette kan bli en god arbeidshund! :D Dessuten har hun veldig bra kropp og størrelse, så den skal ikke bli så ille i utstillingsringen heller denne her.

Linda sa...

Ekstra koselig med kontaktsøkende sheltier! Liker dem!! :D Hun er i hvert fall kjempesøt :) Spennende å se hva det blir av henne! (Skulle nok gjerne hatt en til jeg, men det er nok lurt å "holde av" en plass i heimen til et eventuelt Sari-barn! Håper på det etter hvert vet du...) ;) :D Ellers vurderer jeg sterkt å melde på LP i Tønsberg, - frister veldig, særlig hvis du også tenker å delta med Saeta! (Det er også uttaksstevnet for landslaget i eliteklassen, - kan jo være interessant å se på!)

Caroline sa...

Ser ut som det er kun Manger (Nordhordaland) den helgen, og det er ikke noe spesielt interessant, så jeg tror faktisk jeg ender opp med å melde på (iiik)! Skal sjekke opp når fristen går ut med en gang. Skjønner godt at du holder av plass til en til, ellers skulle jeg jo veldig gjerne sendt henne til deg ;)

Caroline sa...

Ooops, nå er vi hvertfall påmeldt. Det går fort i svingene når jeg bestemmer meg skjønner du :P Da håper jeg vi sees der!

Linda sa...

Kult!! Du lider ikke av beslutningsvegring skjønner jeg! ;) Jamen da ses vi der da - det blir koselig! :)