onsdag 30. september 2009

Kurs og seminarer...

Jeg tenkte jeg skulle prøve å rekonstruere en del av det jeg har deltatt på av kurs og seminarer i løpet av årene, men innser at ikke alt kan "hostes opp" igjen, - i hvert fall ikke med særlig stor nøyaktighet i tidspunkt. Det har jo vært enkelte år hvor vi har deltatt på kurs og seminarer jevnlig, opptil 5-6 på et år, men når man ikke har notert noe og er helt bortreist når det gjelder arkivering av kursbevis o.l. .... da er det ikke så lett! Men ettersom "verden" har blitt mer digitalisert så går det i hvert fall an å gjøre en bedre innsats på dette området fremover! ;)
Etter hvert som jeg får tid og lyst blir lista over kurs og seminarer fyldigere, antakelig med både nytt og gammelt. Foreløpig har jeg tatt meg den frihet å "tjuvlåne" en link til Kari-Annes blogg, hvor hun har skrevet et supert referat fra seminaret med Ken Ramirez og Kathy Sdao. Jeg kan ikke få skrevet det bedre selv, men skal prøve å få gjort det likevel på litt sikt. (Da får jeg lest meg opp igjen litt i samme slengen...) :)

Ingen kommentarer: