fredag 2. januar 2009

Sari 1 år!!




Sari er ett år i dag!!! Hipp hurra - og gratulerer med dagen til både henne og søstrene!

Deilig å ha fri fortsatt, for Lisa Kenneth og meg begynner skolen og jobben igjen på mandag, mens Roy hadde dratt på jobb flere timer før vi begynte å røre på oss i dag tidlig. Før vi krabbet ut av dynehaugen tok vi dette bildet av Sari som koser seg i senga sammen med Kenneth.


Så fikk hun bursdagskos av Lisa...




På julekvelden fikk Sari ny seng :-) (men den står i stua da... - har jo ikke noe bruk for hundeseng på soverommet så lenge hun kan ligge i fotenden i senga vår! Bortskjemt??! OK, jeg kan like godt innrømme det - hun er litt bortskjemt...!)


Og Evita har også kost seg i juleferien. Hun ligger for det meste på kattestativet - enten sover hun (utrolig hvor mange timer en katt kan sove...!) - eller så vasker hun seg. Men når hun ikke sover prøver hun å få seg litt spenning i livet ;-) "Kurt kampfisk" har flyttet ned i stua, for vi tenkte han ville sette pris på å ha litt flere mennesker å se på ;-) der han svømmer rundt i fiskebollen sin. Evita syns det var helt greit, og siden hun har nyklippede klør lar vi henne holde på: (hun går fort lei av å bli våt på beina egentlig...)

Nyttårsaften ble feiret sammen med mor og min brors familie, - Georg og Tone, Henrik (16 år), Mari (13 år) og Stine (11 år). Det var kjempekoselig! Jeg, mor og Tone ble igjen inne hos dyra mens de andre gikk ut med fyrverkeriet, og jeg hadde forberedt meg med et lite depot av godbiter for å knytte lyden av fyrverkeri opp mot en god opplevelse. Hun registrerte knapt nok smellene, men spiste godbiter av hjertens lyst :-) Om Kurt fikk med seg smellet av inngangen til 2009 er vel heller tvilsomt og Evita er ikke redd for fyrverkeri heller. Utrolig deilig å vite at vi kan feire nyttår uten at dyra rister av angst for rakettene! :-)

1 kommentar:

Kari-Anne Undlien sa...

Gratulerer med dagen Sari! :D